Kizlr merhaba 20+5 te plesenta previa tanisi net konulmasasa raporda plesentanin asagida oldugu yazdı. Sol lateralde alçak duruyor şeklinde. Kendi doktoruma raporu attim henuz erken bebek buyudukce yukari çıkmasını bekleriz zaten dedi az once saglik ocagi hemşiremi degistirdim ve yeni hemsireme anlattım. Sakın kalkma hep yat dedi ama ben çalışıyorum masa başı çalışıyorum oturur durumdayim ama yinede oyle soyleyince korktum size boyle bir tani konulup sonradan duzeldigi oldumu kizlar