Bende dün aynı şeyi yaşadım 39+2 im hiç açılmam yok sancım da yok 2 kez çatı muanesi yaptı hiç açılmam yok bebeğim 3.850 gr çıktı 50-51 cm falan ben 1.55 boyunda minyon biriyim eğer 1 hafta daha beklersek 4 üzeri olacağını bununda benim vücudum için riskli olduğunu söyledi bu perşembe günü yine başka bie doktor arkadaşımada gösteririz ama iri bir bebek aç gel sezeryana alırız dedi. Yine istersen suni sancı dener açılman oluyormu diye de bakarız dedi ama ben dünden beri soğudum herşeyden bir anda böyle oldu😢😢😢