Kızlar merhaba ilk gebelik testim 92 çıktı sonea kanamayla gittim ve 56 ya düştüğünü öğrendim Dr sağlıklı gebelik değil dedi tekrar test verdim 162 çıktı Kimyasal gebelik yüksek olasilik olup kürtaja alındım.daha sonra Ogün degerim 162 idi kürtajdan sonra artırmaya devam etti ve 215 e yükseldi patoloji sonucu negatif gelince doktorum dış gebelik kesinleşti deyip MTX iğnesi önerdi ve oldum.bugun ki test sonucum 354 iğne sonrasi artiss normal dedi.boyle bir durum yaşayan varmı çok tedirginim bir iğne yada operasyon olmadan atlatmak istiyorum 😑