Asii Aybuke5 öncelikle geçmiş olsun canm bende yaşadım hemde en fenasını ama çok şükür 13 haftada kesildi her hafta ayrı bir yan etkiyle uğraşıyoruz gerçekten cennet anaların ayakları altındaa😇😊
Aybuke5 GizemzmCokun ne kadarlık bide doktoruna sordun mu ben sordum korkulcak bişey Yok dedi ama insan yinede korkuyo ilk ya bişey bilmiyo insan
GizemzmCokun Aybuke5 15 haftalık sordum normal bir durum olduğunu söyledi vücudumuzda çok büyük değişiklikler var buda onlardan birisi
Aybuke5 Bende tek benim sanıyodum sizin olmanıza sevinmedim ama bi sorun olmamasına sevindim Allah çocuklarımızı sağlıklıca almayı nasip etsin