Eyz uygulamaya göre 16 😍 şuan sancım var, düzenli değil yarım dakika bile sürmüyor aniden gelip gidiyor ama son 3 gündür böyle. Sanırım bugünki de yalancı sancı. 2 gün sonra kontrolüm var bebişin suyu azalmıştı, bakalım belki doğumu başlatabilirmiş doktor. Karışık duygular içindeyim, merak ediyorum. İlk doğum olacağı için cahilliğin verdiği bi mutluluk var sanırım onun tadını çıkarıyorum 😂😂