Ama ben şöyle bir deneyim yaşadım.Hastane gerçekten tertemiz , bayıldım.İlgilerine de aynı şekilde.Ama ben mide bulantısı şikayetiyle gittim ,betada gözükmedi bebek .8 kez damar yolu açıldı ,3 hemşire tarafından denendi ama serum deri altına gitti sürekli yarısına kadar takilamadi