Bebekk01 evet öyle malesef insan doğurana kadar dokuz doğuruyor. İnşallah bişey yoktur canım doğum zamanın gelmiş zaten sanırım en kötü kilosu düşük olur belki gelişimi gerideyse falan o da zamanla düzelir bişey olmaz Allah ın izniyle. Arkadaşım 36. Haftasında kontrole gitmişti hafif sancıları da vardı gelişimi 34 de kalmış sancısı artmış doğum yaptı 2300 falandı bebek biraz küçüktü ama hemencecik büyüdü şimdi 5 aylık 🙂