Merhaba,
Saka gibi ama gerçek 15 haftalık gebeliğimi ogrendim..2.hamileligim Oğluşum daha 1 yasında.. bekledigim bir gebelikti ama.bu kadar da erken değil.. biz daha ağustos ortasında başlamıştık çalışmalara ama bizim ufaklık haziranda konmuş annesinin karnına.. ❤🤲
Sizlerden soyle bir bilgi almak istiyorum. Ilk gençliğimde oğlumda hic bir ağrım sisim belirtim olmadi beni yoran ve yıpratan.. ama 4 aylik olarak öğrendiğim ufaklik(cinsiyeti de ogrendik kızımız olacak inşallah kismetse) biraz göbek bölümünde yada göğüs altında kasilmada degil adi ama kramp mi onu da bilemedim değişik bi durum mevcut.. baş dönmesi mide bulantısı gene yok ama böyle bir durum söz konusu .. varmi Bana bilgi vermek isteyen..🤲😊❤