Mihrimahm Sibel_a34 ben clife macunu araştırmanızı öneririm 4 yıl olmadı. Benim onu kullandıktan sonra nasıl olldu Rabbimin izniyle iki arkadaşım da kullandı hamile kaldı ins sizede vesile olur
Mommyy0708 Sibel_a34 doğurganlık oranının yüksek olduğu tarihlerde denemelisiniz, genelde adetinden 2 hafta sonrası oluyor. Ve planlı hamilelik olduğundan folik asit içmeni öneririm şimdiden
Boncukveannsi Sibel_a34 dokturum bana hap yazmıştı hamile kalmam için ve kullandıktan 15 gün sonra hamile olduğumu öğrendim siz de gidin doktora ilaç yazmasını isteyin.
2MinnakAnnesii Sibel_a34 Yumurtaliklarinızin sağlıklı olmasi yetmez muhakkak detaylı tahlil bakılmalı ve hsg filni çektjrmelisiniz.Ayrıca eşinizde ürolojiye görünüp sperm testi yaptırmalı.Bu konularda deneyimli biri olarak söylemek istedim.
Miamelike Sibel_a34 ee belki sorun orda var 2 senedir gebelik oluşmamış eşinizi ikna edip test yaptırın derim ozelde suan 300 tl falan
Miamelike Sibel_a34 inşallah sorun yoktur doktorlar 1 sene süre veriyor gebelik olusmuyorsa sorun vardır diyiyorlar
Der_0 Sibel_a34 inşallah canım hakkınızda hayırlısı olsun ama spermlerine muhakkak bakılsın ve iyi bir doktor her zaman en önemlisi