Ben bişey merak ediyorum geçen hafta çarşamba günü bebeğimin kalp atışını duydum 7+3 de cumartesi günü bı leke görünce dün doktora gittim ulturasona tekrar koydu beni kalp atışını duydum bişey yok dedi doktor. Yalnız ulturason kağıdında 7+2 yazıyor benim bugün 8+2 olmam lazım. Bebegin gelişiminde bı sıkıntı varmıdır sizce ben anlamadım😥