Maysaamoms5 yani doktorun ne gördüğüne bağlı değişebilir aynı da kalabilir ama cinsiyeti değişmez doktorun tahmini değişir 🥰 benim İlk oğlumda 12+3 te erkeğe benziyor demişti doktorum 16 da kesinleşmişti erkek olduğu ikinci oğlumda 13 te kıza benziyor demişti doktorum 17 de kesinleşmişti erkek olduğu 🥰