Zeynepbrk ilk gebeliğimde tansiyon sıkıntım vardı bebeğim 37 de 1980 gr 43cn doğdu ondan sordum doktor sebebini açıkladı mı açıkçası bebeğin sağlıklı doğması önemli olan kilosu ve boyu normal her bebek 3 kilo üzeri doğacak diye birşey yokki sağlığı yerindeyse içiniz rahat olsun doğduktan sonra hızlı büyüyorlar