Edddaaa benim oğlumda doktorumuz külotlu çorabi hiç önermedi özellikle erkk bebeklerde istemiyoruz dedi yürüteç de kullandırmadı...kasık kısmı sıkmamalı diye belirtti bizde çok soğuklarda 1-2 kez kullandık ancak...şimdi kızımı bekliyorum Doğum Kasım’da olacak inşallah bunda almayı düşünüyorum ama daha marka filan bakamadım