34+0 gebeyim. 33.haftada sancılandım, doktora gittim, bebek ters dönmüş, aşağı inmiş dedi. Protestan verdi. 1 haftadır kullanıyorum. Bebek karnımın her yerinde hareket halinde, ancak ayağa kalkınca o da aşağı biniyor, bu da yürüme kadar etkiliyor, kambur duruyorum malesef.
Aynı durumu yaşayan anneler, bu durum ne zaman geçer, geçer mı, doğana kadar bu şekilde mı olacağım ben ?