FatosNazim53 Kızlar yeni çıktım doktordan. Erkek dedi valla. Var mı sizde de 12 haftada cinsiyet öğrenen
MMelissaaa- FatosNazim53 bana 12+3 de kız gibi duruyor dedi ama tahmin yürütebildi. 16. Haftada inşallah pozisyon uygun olursa netleşecek
FatosNazim53 Sevvl 1 ay sonra bı daha gidicem. Bakalım. İkili tarama testi de 15 gün sonra çıkıyormuş. Onu da yaptırdık
MelekGungor FatosNazim53 bende aynı durumdayım 12. Haftada ikili taramada erkek dedı çıkarken de yınede haftayı bekleyelim dedı hep değişecekmiş gbi hissediyorum etrafımda yaşanan bu tür örneklerden okuduklarımdan sanırım siz ne hissediyosunuz
26120 Bana da 12 haftada erkek dedi ama net konuşmadı 16. Hafta da netleşecek ama değişmez sanmıyorum erkek hemen belli ediyor çünkü
Sevvl Berfindmrcan21 ay banada da 14tte kız dedi birine ama emin konusmsdi inşallah benimde kız netleşir 🌼
FatosNazim53 MelekGungor Bende aynı şeyi hissediyorum gerçekten. Erkek dedi ama sonradan kız çıkarsa diye bir his işte
Gayeglekru FatosNazim53 ne güzel bir de özele gittim daha erken 18 haftada ogrenebilirsiniz dedi ne zaman öğrenicem bilmiyorum şuan 13. Haftadayiz
Deletedmom_51 FatosNazim53 bekle canım valla ben kesin kızdır artık değişmez dedim ama yanılma çok oluyor😂😂