Ozlem_89 Merhabalar. Ben 3. Kizima hamileyim. Şuan 21+1 haftaliğiz. Kizlarimim ismi Nisa ve Elif. Isim ariyoruz ama bulamiyoruz. Yeni isimleri beğenmiyoruz, klasik hiç eskimeyen kiz isimleri ariyoruz. Önerileriniz olursa çok sevinirim.