Gamzecimm ben takipliyim mhrs uygulamasından randevunuzu hemen alıyorsunuz en az 2 hafta oluyor araları zaten.
ilk aylar zaten ayda bir gittiğiniz için randevu konusu sıkıntı olmuyor.
aynı doktora devamlı almak istiyorsanız randevularınızı sık sık takip edip alabilirsiniz.
doğum için hangi doktor nöbetçi ise o denk gelir.
sancı odası ve doğum yapılan odanız aynı.
doğum sonrası bebekle birlikte doğum servis katına iniyorsunuz.
pilates topu +sıcak su imkanı mevcut .
alttan muayene sık sık yapılmıyor 15 gün önce eşimin kız kardeşi doğum yaptı ben de 2 haftaya inşallah ( bu arada başka hastaneye takipli olsanızda bakıyorlar)