ztrkk Ben bir kez özelde Demir serumu yaptırdım ama yükselmedi değerim. Doktorum iki doz yaptır demişti zaten. Çok pahalı olduğu için devlette yaptırmayı düşünüyorum. Devlet hastanesinde yapıyorlar mı? Hangi bölüme gitmem gerekiyor?
Qnl Qnl Cuma günü. Benden de iaticek muhtemelen de onun için sordum çoksa devlet de yeğenim doktor ona taktırırım
ztrkk Merveeeeeee97 doktorum kendi anlaşmalı olduğu kadın sağlığı merkezine yönlendirdi orda 1200 civarı tuttu serumla birlikte. Serumu eczaneden kendimiz aldık.