sebnem18 çok normal canım bende çok düz oturamıyorum arkama yastık alıyorum hafif eğik pozisyonda oturuyorum bebeğimin cinsiyeti sürpriz doğumda ogrenecem ama bizim bebek 30. Haftada baş aşağı döndü hala öyle o yüzden ben kaburgalara tekme yiyorum ve aşağıya baskı oluyor kafasıyla ittiriyor