Sinemmkaya Kızlar doğumdan sonra vitamin ilacına devam ettinzmi ben regenesismax kullanıyorum İsathsizim süt olsun diye kullanmaya devammi etsem
Nazlimom Sinemmkaya bana doğum sonrası kan ilacı yazmamıs doktor 2 ay ruh gibi gezdim elim ayağım tutmuyodu sağlık ocağına gittim kanın sıfırlanmış nasıl gezdin böyle dedi vlla anca toparlandım 6 ay oldu şuan sadece kalsiyum içiyorum kemik ağrıma iyi geliyo enerji verior
Gizem260 Sinemmkaya ben hamileyken ocean mummy kullanıyordum doğumdan sonra doktor magis omega verdi kullanıyorum
Nazlimom Sinemmkaya osteocare magnezyum kullanıyorum kalsiyum değil trendyoldan alıyorum bi ara içmemiştim acayip halsiz düştüm bana iyi geliyor bu takviye
Azizinannesi2 Sinemmkaya süt yapsın diye kullanmamıştım canım doğumdan sonra doktorum bilerek yazdı emzirdigin için değerlerin düşebilir diye vermişti bakip yazayım