Ben hamileliğimi bilmeden antibiyotik katarin ve brufen kullandım faranajit olmuştum öncesinde söktürücü ve fitil de kullandım testim negatifti çünkü ama öğrendim ki 5haftalık hamileymişim bu 5 hafta içersinde kullandım bu ilaçları başına gelen oldumu böyle bi durum sizce napmalıyım 😔