Kbra60 Hala ne bi belirti ne bi nişan ne sancı ne ağrı hiçbişey yok ufak bi açılma olsa suni sancıyla doğurtacam dedi doktorum o da yok sezeryan de istemiyorum 41 olunca alıcam dedi ne yapsam ne etsem bilemedim