Gebeliğimin başından beri ne zaman aile hekimliğine gitsem sinirlerimi bozdular. Bi şey bildikleri yok ama kendilerinden çok emin bir şekilde her defasında olumsuz şeyler söylediler. Doktoruma danıştığımda herhangi bir sorun olmadığını söyledi her defasında. En son gebelik izlemimde bana da kalp atışlarının anormal derecede hızlı olduğunu, taşikardi olduğunu falan söylediler. Doktora gittim her şey normal dedi. Sağlık ocağında söylenenlere çok takılmayın bence. Sadece tahlillerinizi yaptırın. Geri kalan şeyler için kadın doğum doktorunun söylediklerini dikkate alın