Aysennn5555 39+6 yım yarın 40 olacağım ama sancım yok ne gelen var ne giden yarın doktor kontrolüm var suni sancı önerecek büyük ihtimal ondan da korkuyorum napcam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Dilaraozturk23 Aysennn5555 aynıyız 🙈 benimde son 1 gün ama gelmeye niyeti yok bu iki hafta içinde gelmezse 2 Kasım’da suni sancı ile doguracagim 😒
Ftmbtl Aysennn5555 aynı durumdayız yarın 40 hafta doluyo 38 39 da doğururum diyodum ama gelen giden yok🙈 bu gidişle sezeryan mi olacak nolacak bilmiyorm🙇♀️
AsenaKeser Bende 39+3 le kontrole gittim bugün açılmam da olmamış hiç perşembe tekrar gideceğim açılma yoksa sezeryan ile alacak perşembe hayırlısı olsun sizin içinde 🙏
Aysennn5555 Dilaraozturk23 hiç böyle hayal etmemiştim 37-38 gelir diye düşünüyordum sürekli beklemek çok kötü sizin de ilk gebelik mi
Dilaraozturk23 Aysennn5555 evet ilk çocuk herkesin demesine göre erkek çocukları biraz geç gelirmiş 41 de bitebilir 😒 bende hiç bu kadar bekliycegimi dusunmemistim
Aysennn5555 Ftmbtl doktorum SUni sancı dedi ama burada okuduklarım suni sancı çok zormuş bakalım hayırlısı olsun hepimiz için
Ftmbtl Aysennn5555 Aysennn5555 evet ilk gebeliğim :) benm doktorum da suni sancı dedi okuduklarım baya korkutucu kimse güzel anmıyo suni sancıyı🙈 inşallah bi kaç güne sancımız gelir
Aysennn5555 Ftmbtl ben de çok korktum okuduklarımdan hatta olmasa direk sezeryan mi olsam diye düşünmedim değil 😒inşallah doğal yollardan sancılarımız ve bebişler sağlıkla gelir
Ftmbtl Aysennn5555 aynen aynı şeyi ben de düşünüyorum bakalm yarın kontrolümüz var ona göre şekillencek biraz🙈 umudumuzu kaybetmeyelimm💪😄