Birsenvergili ya ben bu boş konuşanları anlamıyorum. Her türlü eksikliği olan ben hasta olmadıysam ki 38+6 da doğuma girdim 38+5 e kadar çalıştım her gün merdiven inip çıktığım bir işim var hasta olmadıysam kimse olmaz. Bende zayıftım 15 kg almıştım arkadan bakınca belli değildi. Yani bu tarz şeyleri artık takmayın kafanıza bence takılacak bir konu değil. Artık konu o kadar çok arttı ki sanki aşırı kilo alanlara nispet yapılıyormuş gibime gelmeye başladı (sizin için demiyorum) takmayın bebeğin 2.200 müş daha ne olsun zaten 3-5 kg da eşi olsa sana bir kilo kalmıyor hepsini bebeğin alıyor. Yani biraz agresif yazmışım gibine gelebilir ama vallahi doldum bu kilo konusunda 😂 şahsına özel bir durum değil bugün gördüğüm kaçıncı post allah bilir. Almıyorsanız ne mutlu size ha hem siz almıyorsunuzdur hem bebeğiniz o zaman çare olalımda yani bu konular bence kaynana konuları kaadar gereksiz 🤷🏼♀️