betus_19 çatı muayenesinden sonra doktorlar genelde uyarır özellikle üst üste yapıldıysa kasılmadan dolayı su bile gelebilir diye 40. Haftamda benimde gelmişti sonra sancılarım başladı 10 dk bir tam bir hafta her 10 dk bir sancı çekmeme rağmen normal dopum yapamadım ;( 41+2 de sancılarım birden kesildi 41+4 te sezaryen olmak zorunda kaldım yani sancınız geldiğinde merdiven, yürüyüş felan yapıp destekleyin