Ciselbasaran BelginnrBlgny aynen benimde canım instagram gurubu kursak aslında indirimler hakkında fikir alıp veririz birbirimize resim falan yollarız
Elfn Bende daha 5 haftalığım kesemiz oluştu ama daha bebek içine yerleşmemiş kaçıncı haftada görebilirim kese içerisinde insan korkmuyor değil bir şey olur mu diye 😳😊
Aszlii Elfn korkulcak hicbir durum yok ben tam 5+0 kese icinde görünmüyordu dün gittim doktora 6+1 kese icinde embryo görünüyordu✨
Glsmumul Merhaba kızlar bizde 19 haftalık olduk 😊 bazen evde bende bunalıyorum. Bebişlerimize kendimiz birşeyler yapsak vakitte geçer diye düşünüyorum. Ben başlıcam galiba 😀 degişik fikirleri paylaşarak birbirimize sunabiliriz
zeyno günaydın kızlar..6+3 teyiz..düşük tehlikesine karşı iki haftadır yatak istirahatindeyim🙁 kanamam durdu iki gündür ama hala korkuyorum..kalp atışları oluşmaya başlamış ama küçük olduğu için duyamadık..benzer durum yaşayan var mı?
Nursell50 Merhaba kızlar bizde daha henüz 5 haftalığız 2hafta sonra kalp atışlarını dinlicez inşallah