Cinarin__annesi065 Kızlar merhaba son 1 haftadır rahmimde sürekli ağrı oluyor ve bu ağrı hergun gittikçe şiddetleniyor yürüyemiyorum bile ağrıdan 35+2 yim normal mi bu ağrı
Betulfurkan19 Magnezyum kullaniyo musunuz? Bende de 34 de başlamıştı o ağrı doktoruma söyledim magnezyum vermişti şuan 35+6 dayım bende ve baya geçti bir tek geceleri oluyor o da uzun sürmüyor çok şükür
Cinarin__annesi065 Betulfurkan19 hayır kullanmıyorum canım bacaklarım agriyordu bı ara doktora söyledim günde 3 bardak süt iç dedi magnezyumu önermedi
Cinarin__annesi065 Zeynppppp ben ayakta dursam da otursam da aynı ya yatarken dediğin gibi sağa sola dönünce de baya ağrıyor
Zeynppppp Cinarin__annesi065 duramıcak şekildeysen eğer açılmanda olabilir sık wc isteği varmı yda kabızlık
Cinarin__annesi065 Zeynppppp kabızlık baştan beri var 2 haftadır da sık WC ye idrara cikiyorum akşam olunca genellikle çok ağrıyor yürütmuyor bile akşamları şiddetleniyor işte eşimin de aklına acaba açılma mi oluyor diye geldi de haftaya pazartesi kontrolum var doktora bı soyliycem bakalım
Zeynppppp Cinarin__annesi065 olabilir açılma olurken sancılar oluyor sık wc ihtiycın oluyor ama yapamazsın açılmanın belirtilerinden birisi bu ama kabızlığına çözüm bul o çok sancınyapar karınnsertliği ağrı vs olur yani
Cinarin__annesi065 Zeynppppp baştan beri hiç çözüm bulamadım sürekli kabızlık oluyor herşeyi denedim banamisin demiyor sıkınti oluyor artık kabızlık doktorlar da birşey veremeyiz kabızlık için diyor