Boss01 ben idrarda pozitif gördüm kan verdim 138 çıktı. İki gün sonra düştü. Kimyasalmış. Gecikmemiştiniz daha değil mi? Erken gebelik testleri hep umut veriyor ama gecikmeden üç beş gün aslında yapmamak lazım sanırım. Kimyasal gebelik çok yaygın bir şey. Hele de bebek yapmaya çalışıyorsanız başınıza gelebilir. Umarım değildir. Hayırlı haberlerinizi bekliyoruz.