Rosense Memorial Bahçelievler’e doğum takibi için giden, memnun olan, doktor önerisinde bulunmak isteyen var mı?
Lavantam20 Rosense ben su an medicalparka gidiyorum ama dün doktorum bahçelievler memoriale geçeceğini söyledi 1 hafta içinde taha takmaz geçince tavsiye ederim
Seymona1 Rosense Sare Davutoğlu doktorum ve gerçekten normal doğum destekçisi bir kadın inanılmaz naif ve çok ilgili . Ekibi de sizi prensesler gibi hissettiriyor özellikle Elif ebe mükemmel bir kadın 🥰🌸🙏🏻
Rosense Lavantam20 taha hoca daha çok ameliyat yapıyor sanırım. Doğum yakını konusunda nasıl? İlgili bir doktor mu? Kendisine ulaşmak kolay mı?
Lavantam20 Rosense valla 1.5 aydir gidiyorum her aradığımda açıyor bir de ben çok panik birisiyim en ufak şeyi bile soruyorum Allah bin kere razı olsun cevapsız asla birakmiyor
Lavantam20 Rosense evet cok ameliyat yapiyor ve 4 5 yıldır bezmialemde doktor tahmin edersin ki tecrübesi baya artmış birisi çok güzel empati kuran birisi ben biraz çatlak birisiyim 4 bebek kaybettim hic beni yadirgamiyo herseyimi sakinlik ve ciddiyetle karşılıyor Allah razı olsun
Cemreninannesiii Rosense ben kendisinin bezmialemden gebe hastasıydım ilgili ve ulaşması kolay tecrübeli. Sakin ama dikkatli. Tavsiye ederim doğumda da bir sorun yaşamadım
NM_mom Aylin Tatlıadım doktorum çok memnunum, her konu da içimi rahatlatıyor kafama ne takılsa. Gece 2 buçukta bile cevap vermişliği var. Hiç bir konu da aklımda soru işareti bırakmadı bugüne kadar🥰
Lavantam20 Cemreninannesiii dikkatli xegil mi 3.muayemi oldum ama benim kendimle alakalı bor güven problemim var ama çok sevdim kendisini gercekten cok ılımlı sakin ve empati duygusu yüksek birisi
Cemreninannesiii Lavantam20 ben de daha önde bir kayıp yaşadım keşke o zaman tanısaymışım diyorum belki olmazdı. Evet dikkatli