Ebilfe Merhaba hanımlar doğum çantası hazırlıyorum da bana yenidoğan hem uygun hem memnun kaldığınız bebek bezi markası söyler misiniz
Gizem260 Ebilfe ben sleepy natural kullandım gayet memnun kaldım 54 günlük bebeğim hala sleepy kullanıyorum. on günlük falandı sanırım internetten sipariş gelmeyince bim bezini denedim bi Pakette o da gayet iyiydi
Erva94 Piyasadaki en uygum bez bence baby turco ve çok memnunum ne pişik ne sızdırma yaşamadım zaten sleepy ile aynı fabrikadan çıkıyormuş