Ebilfe Merhaba doğum için kapalı bayanlar nasıl bir pijama takımı seçtiniz acaba yada gecelik mi baktınız bir fikir verebilir misiniz hangisi daha rahat
Kelembekk Ebilfe ben normal uzun kollu düğmeli pijama aldım kış olduğu için üstüne de kalın hırka tarzında bişeyler ayarladım 🤷🏻♀️
Bebekdelisi Ebilfe benım 3. Dogum cnm sabahlık aldık pjama tk üstüne tülbnet yaptırdım üstünde gecelık tecıhım olmadı yataga otur uzan derken yukarı toplanıyor
miracyusufveberilmoms Ebilfe lohusa takımı aldım sabahlıklı şimdilik 2 tane daha alcam düğmeli yeterli. Gecelik almadım yıne kısa kalıyor bacaklar görünüyor diye