Merhabalar herkese. 6 haftalık hamileyim. Belimde ağrı hissediyorum. Doktor kanama fazla olursa gel dedi ara ara ıslaklık hissediyorum korkuyorum kanama mı oldu diye. Birde doktora gittik 4 haftalık Ken öğrendik. Hiç güzel şeyler söylemedi. Şuan göremem ultrasonda belki dış gebeliktr belki boş kese dir VS diye bu şekilde 9 ay boyunca bu moral ile mi bakılıyor hastanelerde anlamıyorum. Üstüne birde eşimin ailesi ile tartışma yaşandı. Kimse tebrik etmedi ailede tek çocuğu olan senin kocan değil bizim kültürümüzde yok dedi abisi. Ablası neler neler söyledi bana. Eşim sen hamilesin üzülme onları fazla görmezsin artık söz felan dedi ama doktor da böyle konuşunca kesin birşey oldu diye korku ile yaşıyorum.