Taila 15 haftalıktım gün aldığımda 17.haftamın sonlarında yapıldı. Genetik gün verdi işte hastalığın getirdiği sonuçlardan bahsetti sonucun ne zaman çıktıgından bahsetti kötü sonuç çıkarsa ne yapacağımızı sordu net dille aldırmıcaz dedik yoksa aldırın diye insanın kafasını karıştırabiliyolar. Aklına takılanları soruyosun vs. Genetiğin verdiği günü doktorumuza söyledik Dr da o gün çağırdı sabahtan hemen yapıldı işlem. İşlemden sonra iki saat kadar yatış verildi tabi eve gidince de dinlenıyosun ilk 10gün risk var sadece ilk 10 günde düşük vs bişey olursa amniyosenteze bağlı oluyo.
Zaten sağlıklı olan bebeği ne yaparsan yap düşüremıyosun sağlıksız bebeği anne vücudu kabul etmiyo. Bu arada ben izmirdeyim arastırma hastanesinde yaptırdığım için randevuyu ileriye verdiler yoğunluk vardı. İnşallah güzel haberlerle gelirsin buraya