DuyguCilek hepsi tamamen aynı hiç bi ücret ödemeden yaptırıyorsunuz ben zübeydeye gidiyordum çok kötü orası ama bu yeni hastane çok güzel karşınızda direk doktor var asistan yok çok şükür. Benimde ilk gebeliğim tüm detaylarıyla bakılıyor mesele benim tiroidim çıktı onun için özel ilgi verildi yani özelden kastım ayrıntılı ultrason tek kişilik odada üç doktor eşliğinde olmuştu mesela. doğum sürecini yaşamadığım için bişey diyemiyorum ama diğer şeyler için bence gidebilirsin en azından bir kere randevu al dene. ☺️