Anonim11 Kızlar ne zaman alışverişe başladınız ufakta olsa. 3 aylık olduk biz ama 6 ay olana kadar düşünmüyoruz 6 ayı beklersem geç kalır mıyım malum zamlar da gelecek ocakta
BBuseY Anonim11 çok çok geç kalırsın gerçekten her ihtimale karşı çantasını hazırlasan ii olur canım 36 yı ben hayatta bekleyemem. Zaten 8 haftamızda başlamıştık ay ay alalım bitsin diye 21 haftalık olduk daha bir sürü şeyi var sadece kıyafetlerini Müslin örtülerini battaniyelerini birde anne ürünlerini bitirdim … temizlik ürünleri beşik araba puset falan bunlar kaldı 😀😀 gerçekten bitmiyor
Burdem Anonim11 bizde 4 aylık olduk başlamayı düşünüyoruz iyice agirlasmadan yapmak istiyorum ben ilerde aceleye gelmesin diye bakalım haftaya baslicaz biseyler almaya cinsiyeti bekledik birazda 😍🥰
KayraVeAnnesi_06 Anonim11 Haftam da başladım ve 28. Haftadayım hala birçok eksiğim var bitmiyor Ufakufak alın derim . Daha yıkanıp ütülenecek olanlar var ağırlaşmadan yaparsınız hastane çantanızı hazırlarsınız Zamlarda geliyor bütçeniz varsa büyük parçaları olsun alın Önümüzdeki ay zaten kasım indirimleri olacak değerlendirin
yldz_tugce Maddi açısından fiyatlarin artmasina cok takilmazsaniz bekleyin derim. Biz 30. Haftamda aldik herseyi, onceden bakiyordum ama almiyordum. Bi kac gun içinde de hallettik alışverişi