Gzdeee11 Dün geceden beri karnım ağrıyor arada bir daha da şiddetli hala geliyor böyle birşey yaşayan var mı aranızda 24 haftalık hamileyim
aygm34 Gzdeee11 bende 24 haftadayım sağ kasık ağrım var çok sıddetli geçmedi bi türlü yarın doktora gideceğim
Fh2512 Benimde karnım ağrıyor ishal de olmuşum acaba ondan mı ağrıyor diye düşünüyorum ve korkuyorum 😔
Gzdeee11 Fh2512 bende de ihsal var ama ihsalı kullandığım kan ilacına bağlıyorum kan ilacını kullanmaya başladım başlayalı ihsal var bende
Fh2512 Gzdeee11 acaba ondan mıdır ya Bi anda İshal oldum karnım ağrıdı dün oldu 🤦♀️ gece ağrıdan uyuyamadım sağlık ocağına randevu aldım 1 saate gideceğim
Gzdeee11 Fh2512 bende uyuyamadım hamur işini biraz fazla abartım akşam yemekte ya ondan ağrıyor siz de kullanıyormusunuz kan ilacı
Fh2512 Gzdeee11 evet gittim ishal için reflor probiyotik verdi. Birde yediğine içtiğine dikkat et dedi doktor
Gzdeee11 aygm34 kasık ağrısı için de gittim 12 13 haftalıktı yalnış hatırlamıyorsam magnezyum vermişti doktor