Zozan-21 Kızlar doktora gittim hersey normal gözüküyor eğer 26 kadar gelmezse gel suni sancı verip başlatacam doğumunu dedi , çok Kararsız kaldım ya napacam bilmiyorum suni sancı zormuş , suni sancıyla doğum yapan var mi