Hsynflz-1303 2 kere kimyasal gebelik geçirdim adetin 2 günü muyane etti hiç bişey söylemediler tekrar adetliyken gelmemi söyledi neden oluyomuş bi sorun mu varmış doktora gidip ögrenen varmı lütfen yardımcı olurmusunuz
Sinem94 Hsynflz-1303 ben kürtaj sonrası kimyasal gebelik geçirdim doktor sağlıklı sperm ve yumurta dollenemediğinde oluyor dedi bir de tek gende pıhtılaşma çıktı o da sebepmidir bilmiyorum 🤷♀️
Asfdg Hsynflz-1303 2 kere bende yaşadm doktor normal bişey olduğunu aslında her kadının farketmeden yaşadığını ama şuanda evde sürekli test yaptığımız için yakaladıgımızı söyledi kimyasal gebelik ikinizin de sağlıklı olduğunu yani çocuğunuzun olabilicegini gösterir demişti 4 ay sonra hamile kaldım çok şükür
Elifffbay Hsynflz-1303 bende iki kere geçirdim. Doktor bir daha hamile olduğunu anladığın an gel dedi. Kan pıhtılaşma iğnesine başladık,hamileliğim devam ediyor şuan
Mfyy Hsynflz-1303 bende çoook kez kimyasal yaşadım kan pıhtılaşmam çıktı kanda pozitifi görünce iğneye başlayacağız 3 genimde pıhtılaşma çıktı ayrıca yumurta kalitesizliği de neden olabilir diyorlar sağlıksız döllenmeyi vücut yabancı cisim diyerek atıyormuş bende yumurtaya destek takviye kullanıyorum 2 aydır geçen ay kimyasal oldu bu ay bakalım nasip adete 8 gün kaldı bekliyorum