1erkekkannesiiii iclal01 Seçeneklerden bağımsız öneri yapayım 😁 Güneş, Umay, Almila, Zümra, Zühre, Mavi 💜 kızım olsaydı bunlardan biri olurdu
Seyma06 Kızım olsaydı Mislina Kavin yada Umay Kavin koyacaktım çok duyulmayan isimlerden biri 🌸 kendime saklamıstim ama erkekmiş 😔 anlamlarıda çok güzel değerlendir derim
biryazgecesii Seyma06 kavin o kadar itici ki farklı olacam diye çocuğunuza neden böyle birşey yapıyorsunuz, anlamı çok güzel bile olsa bi insan adı gibi durmuyor, ayrıca kavinin önüne düşündüğünüz isim de hiç hoş değil