Biraz karnımın içi acıyor acaba artık iyice büyüdüğü için mi? 🤷🏻♀️ Birde gece aşırı gerinme isteği geliyor ya, gece uykumun arasında geriniyorum ama öyle rahat rahat değil çünkü karnım acıyor :) ama onda bile vücudum az biraz rahatlıyor :) meğer ne rahatlatıcı önemli bişeymiş gerinmek ya :) sanki hamilelikten önce bu kadar gerinme isteğim olmuyordu 🤷🏻♀️😂 şey belki yanlış anlayanlar olabilir ( geğirmek) değil, gerinmek :)