mistocookie merhaba♥️ ben hayatim boyunca tek tük ruya goren insan, hamile kaldigimdan beri uykularimda savas veriyorum. 🥲🥲 bu normal mi🤦 ilk gebeligim, ben anlamadim. her gece ruya, bir de boyle hep kotu olaylar
Papatyaa_01 mistocookie normaldede çok rüya görürüm yani anlamlıda olur ama daha çok anlamsız olmayacak şeyleri görürüm :) benimde ilk hamileliğim gerçekden hep kötü şeyler görüyorum hatta bugünde gördüm kötü bi rüya hala etkisindeyim sanki rüyamdaki olayın acısını hala hissediyorum normal bi durum heralde 😂
1prenses2prensanne mistocookie evet çok normal bizde öyle olunca muska yapılır takılır hamilelik boyunca anne taşır sonra bebek yatağına konulur