Aybuke5 2.5 in altında olmalı haklısın. Ben de şaşırmıştım son seferde 1.9 çıkmasına rağmen aynen devam et deyince doktorum 🤔 2.5 un altına inince kullanmıcam gibi düşünüyoruz biz ama hormon hamilelik boyunca hep yükselme eğiliminde oluyor galiba ,yükselmesini de engellemek için sürekli kullanıyor olabiliriz