Kızlar çok arada kaldım size de danışmak istedim
38+5 teyiz geçen hafta perşembe kontrole gittik bir cm açıklık var dedi doktor bu gece ya da yarın kesin sancın başlar doğum olur dedi ve onun öncesinde de yani Çarşamba gecesi ıslaklık la uyandım biraz suyum gelmişti neyse doktor kesin doğum bekleyelim dedi cuma oldu ağrı yok cumartesi oldu ağrı yok cumartesi yine çok az suyum geldi acile gittik doktorumun da isteğiyle 3 cm olmuş açıklık pazartesi gel kesin alcaz dedi doktor dün gittim yine bekleyelim dedi doktorum 😢 yani sizce ne yapmalıyım artık hiç sancım gelmiyo bol bol yürüyüş yapıyorum, hurma yiyorum, merdiven çıkıyorum ama yine de yok birde sürekli ümitlendiriyo psikolojim bozuldu normal doğumu isteyen ben artık istemiyorum.