Rumeysa101 benim 4 yaşında bir oğlum var şimdide hamileliğim
Sigara içerken ondan uzakda içerdik balkonda dışarda dikkat ederdik sonra başlarda bende içtim hamileliğim
Eşim dediki ya oğlumuzun yüzüne dumanı bir anda üfleyip onu öksürüğe ve pis kokuya boğmak gibi bişey yaptığın
Evet doğru oğluma asla kıyamam hasta olsun öksürsün dünyalsr başıma yıkılıır
Sonra bunu karnımdakine niye yapıyorum neticede oda evladım
Hiç azaltarak falan değil biranda komple bırakdım
Azaltarak bırakılmıyor sana tavsiyem
Biranda bırak ve vucudun kriz sinyelini verir o ana kadar bekle yani böyle izmaritleri yeme evde fıldır fıldır sigara arama kıvamına geldiysen eğer
O zaman belki 1 adet
Ama tabi bunu doktorunla da görüş burda konuşmakla olmaz
Ben doktorumla görüştüm
Konuşmamızda böyle oldu şu zamana kadar o kovama gelmedim ama gelirsem içebilceğimi biliyorum
Bu düşünce bile beni rahatlatıyor