Merhaba kızlar biraz uzun anlatacağım bende çok severim hikayeleri okumayı, ben biraz karışık anlatıcam sanırım umarım sıkılmazsınız💕
38.haftamızda doktor kontrolümüzde alttan muayene oldum doktorum 2cm açıklık olduğunu ve muhtemelen bu hafta doğar dedi. Muayene sonrası kahverengimsi akıntıdan sonra eşim evham yapmaya başladı.
Cumartesi akşamı benim kasılmalarım ara ara girince tedbir amaçlı akşam gittik. 3cm olmuş 2. Doğumun olduğu için yatış veririm normalde bu gece doğurturum seni ama eviniz yakın olduğu için eve gitmene izin veriyorum dedi ebemiz. Güle oynaya çıktık yemek yedik oğlumuzla oynadık.
Çantaları toparladık felan derken benim kasılmalarım 4-5 dakika da bir gelmeye başladı, sancı gibi olmadığı için rahat bi şekilde hazırlandık çıktık. Annem inanmıyor tabi suni sancı verirler diyor 🥹
Doğum fotoğrafcısını aradım biz gidiyoruz ama siz acele etmeyin dedim :D Meğersem etmesi gerekiyormuş.
Bi evladını geride bırakmak okadar zor ki. Doğumhanenin önünde fotoğraf çekindik. Hala güle oynaya. Oğlumu öptüm saat 2.20 civarı içeri girdik 3.27de kızım doğdu. Açıklık 5 santim olmuştu sancılarım nst de çıkıyordu. 7 santim olmuştu ikinci sefer baktığında suyumu patlattı ebe ve daha çok arttı sancım bi yanımda annem bi yanımda eşim vardı. İyi ki 🫶🏻
Sancılarıma dayanamıyorum felan derken doktorumla fotoğrafcı geldi doktorumun sakin ve anaç tonuyla. Ben epidural yapalım nolur hocam diyorum. Anestezi uzmanı gelene kadar sen çoktan doğurmuş olursun bebek geldi bile dedi. büyük tuvaletini yapar gibi ıkınmanı istiyorum ama bağırarak felan değil nefesini tutarak daha güçlü morardığını görmek istiyorum dedi. Ikınmaya başladım tamam şimdi birdaha dedi ama kesmedim ıkınmayı artık çıksın istiyordum doktorum şok olmuş eşim öyle diyor 😅 fırlattın resmen çocuğu diye dalga geçiyorlar halen. Fotoğrafcı abla ve doktoruma 5 santimken haber vermişler bu kadar hızlı ilerleyeceğini düşünmedikleri halde hemen çıkmışlar ama onlar geldi 3 4 dakika sürmedi kızım geldi 🙈
Artık okadar yorulmuştum ki ve çok kan kaybettim sanırım bacaklarımın titremesini durduramıyordum. Odaya çıktık yorganın altından çıkamadım 2 öğün yemek yedikten sonra anca yavaş yavaş kendime geldim.
Minicik küçücük yavrucağım 2990 gram 50 santim doğdu. 38+3 🐣
Erkek annesi olmak çok güzel bi duygu ama kızda bi okadar güzelmiş. Rabbim herkese nasip etsin. Böyle kolay doğumlarınız olur inşallah ❤️
(Ankara’da olanlar kesinlikle Koru hastanesi Elif Hoca ve kesinlikle doğum fotoğrafcısı Emine abla, ertesi gün cekimimiz mükemmel oldu🥹)