Yildizayz Kızlar ilk gebeliğim 21+2 haftalığım kantaron yağı sürsem birşey olur mu yoksam krem mi alsam ? 🙏
MUSU21 Yildizayz bana doktotum 36. Haftadan sonra demisti sanirim. Sen yine de bi doktoruna sor da erkenden krem vs istenmiyor bunlar. Dogum sonrasinda, Ben krem kullanmistim iyi gelmisti.
Nazlimom Yildizayz 21 cok erken ben 36 da başladım doktoruma sorup lansinoh sürüyordum doktorumda göğüs ucunu uyarmadan sür demişti göğüs ucuyla oynamak erken doğumu tetikliyor