Sib2669 Merhaba hanımlar ikili tarama için gittim doktora 1 hafta sonra gel dedi 11+6 da gitmiştim bebeğimi 3 boyutluda gösterdi ama cinsiyet hakkında birşey demedi içinizde anlayan var mı acaba resmini atsam 🙏