KbraOuz Kızlar bu sabah uyandığımda çok hafif bi kanamayla uyandım bebeğim hareket ediyo bu saatlerde normalde olduğu kadar ağrım falanda yok ama sizce gitmelimiyim kafama takıldı?
Derin_34 KbraOuz bence nolur nolmaz gidin mutlaka. Doktorum bana kanaman felan olursa gel demişti 25+2 yim bende bence beklemeyin
KlncA KbraOuz daha önce de yaşadınız mı böyle kanamalar? Bu haftalarda pek beklenen bi durum değil mutlaka doktora görünün bence de