gamzee3 İstanbul Haseki devlet hastanesinde doğum yapacağım gurbetçi olduğum için daha önce hiç gitmedim aksilikten dolayı oraya gitmeyi düşünüyorum sizce nasıl bi hastane hangi doktor iyi yardım edermisiniz….
Ahuum gamzee3 kız özrlde yapsana madem gurbetçisin. Devlette zor . Suriyeli dolu . Odalar 5 kişi. O hastaneyı bilmiyorum ama ben bizim burdakıne baktım . Aynen bu şekildi. Türk vatandaşlığın varsa sağlık sigortası yap özelde ol.
Tiiffany gamzee3 İnsallah hastaneye alırlar. Ama öncesinde bi sorun. Takipli olmadıgınız hastane doguma almıyor